Mitt Liv med Häst

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av My T - 22 mars 2013 21:37

har tyvärr blivit extra vila för pojken pga massa snö i onsdags när jag skulle rida ut plus blåst, så då longerade vi bara i grimman i lite trav och massa skritt.

Han var nog nöjd med inte jag.


Igår blev dagen på köpcentrumet med svärmor alldeles för lång, konstigt, för vi gick bara in i en smyckebutik, cervera, H&m, din sko, Sko punkten och en till butik, och även Ica maxi och blomster landet.

ska tillägga att vi handlade i 3 av butikerna (bortsett från maten och blommorna).

så tyvärr va det massa andra måsten igår, så ridningen fick bli undan plockat igår, tyvärr.


Och idag har dagen varit fullspäckad med skola, skola, skola, innebandy och där är hela dagen passerad, så han bara hem och mocka, göra mat och mysa en kort stund med honom, sedan var det iväg och spela bandy.


men imorgon MÅSTE jag rida och  VILL jag även rida =)

 


Presentation


Välkomna till min blogg. Här kommer du kunna läsa om min ridning, mitt liv med och runt hästen. Kommer finnas inlägg om min gamla foderhäst Bella och om min nya foderhäst Otto.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards