Mitt Liv med Häst

Alla inlägg under november 2012

Av My T - 3 november 2012 17:03

Bellas kontrakt, vårt foderavtal är nu uppsagt...

kan ju inte ha en häst hos sig, man tar hand om, när ägarna inte har fått tummen ur och skickat pass papper, vetrinärs papper, vacinationer, tandkort och ett riktigt fodervärdsavtal, efter 5månader...

neee, nu fick det räcka efter massa eviga frågor till henne/dem, så gav jag upp igår och skrev till dem att jag säger upp kontraktet, med en månad kortare uppsägning pga att dom inte gjort det jag skrev innan.

men inget svar från dom...

jobbigt.. =/

Vill inte egentligen skicka iväg Bella , vill inte att hon ska tillbaka, för hon är världens goaste och mysigaste häst, men funkar ju inte att ha någon annans häst när man inte kan ha allt riktit, ordning på det.


kan ju inte åka med henne till vetrinären, när jag inte har hennes pass papper, pass nr eller när jag inte har försäkrings nr eller b olaget.

men det verkar inte som dom förstår, eftersom jag har frågat så många gånger efter dessa saker.


dom har ju inte ens varit och hälsat på, trotts att det är enbart 3 mil mellan oss.


så jävla tråkigt, men tvunget.


=/


 

Presentation


Välkomna till min blogg. Här kommer du kunna läsa om min ridning, mitt liv med och runt hästen. Kommer finnas inlägg om min gamla foderhäst Bella och om min nya foderhäst Otto.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards