Mitt Liv med Häst

Direktlänk till inlägg 3 april 2013

dålig uppdatering

Av My T - 3 april 2013 20:09

förlåt, att det blivit lite uppdaterat, men tyvärr har jag inte tid alls.

varken för bloggen eller livet egentligen.

men så är det ibland.

hästen, ja lilla Otto sköts om och han mår bra, njuter riktigt gött utan täcket: solar och rullar sig =)

Kan även avslöja en sak för er läsare att några inlägg som kommer att komma upp här på bloggen kommer handla om hur det är att vara GRAVID OCH RYTTARINNA.

Då jag nu har gått in i vecka 16 av min graviditet och det börjar bli jobbigt igen, så kommer ni få läsa lite om hur det funkar att vara gravid och aktiv ryttarinna.

=)
kom gärna med tankar, funderingar osv om ni vill ha info eller annat om hur det funkar eller är =)


Imorgon blir nog longering av Otto ifall det inte regnar :P vilket det nog inte gör. tycker det är lättvindigt att göra när tiden är knapp vissa dagar. behöver inte "anstränga" sig lika mycket för det på något konstigt vis :P
 Ja om ni förstår vad jag menar, det tror jag allt.
Självklart sköter man hästen på samma vis som annars, men ändå känns det lättare att göra det


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My T - 4 april 2014 10:34

just nu är jag hästlos, en längre tid i mitt liv, gjorde mig av med Otto, till en annan fodervärld, i aug -13, så jag hoppas han har det bra hos henne, om han nu är kvar där, vilket jag hoppas för hans skull, då det inte är trevligt för hästar att fl...

Av My T - 23 september 2013 07:26

Ja, då har man varit hästlös i 1månad nästan exakt.Otto, min fina Otto åkte till nytt hem runt den 22 Aug, då jag inte ville att han skulle stå och vänta ut mig och min bebis, samt min ridbarhet, då han ej mådde bra av det, så hade jag även upptäckt ...

Av My T - 12 juli 2013 06:59

Han har inte fått aktivera sig alls sedan vi longerade den 6/7, alltså idag en hel vecka sedan.Men jag har haft så jävla ont i både rygg, ben och haft även lite foglossningar.Har inte varit en dans på roser denna vecka.Hade varit underbart att ha någ...

Av My T - 6 juli 2013 14:55


Här kommer longeringen från när jag longerade Otto igår. Inte de mest rättvisaste filmerna på honom, då han var trött efter ett rätt hårt pass för honom, med mycket övergångar, så han är mer allärt på mina kommandon i vanliga fall, än vad filmerna ...

Av My T - 6 juli 2013 11:05

inte min mening. nu har jag ju ändå grejat väldigt mycket med honom, för mitt tillstånd, men jag har ändå inte fått tummen ur och börjat blogga aktivt.   Men kan la dra lite kort om vad som händer med oss. Jag tränar ju för Emma Topp, en grym...

Presentation


Välkomna till min blogg. Här kommer du kunna läsa om min ridning, mitt liv med och runt hästen. Kommer finnas inlägg om min gamla foderhäst Bella och om min nya foderhäst Otto.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards