Mitt Liv med Häst

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av My T - 13 mars 2013 20:26

Mitt störta intresse, iallfall en del av min hyllning:
En älva på en enhörning, enhörningen symboliserar styrkan, friden och kärleken jag finner i hästen och älvan är en skyddssymbol för mig.

är grymt nöjd, kan även säga att det är cover-up. så det syns verkligen inte den första tatueringen.
Sitter på min vänstra underarm, insidan av den och täcker mer än halva =)

 
Bättre bilder kommer på tatueringen som helhet när den har läkt, gjorde den igår, tog 3½timme att få gjort den, men det var det värt =)


Någon mer som har som mig, en tatuering på häst eller liknande? =)
Hade varit roligt att se fler :P

Av My T - 13 mars 2013 19:48

jaa. äntligen om jag säger så, har haft tappsko sedan söndags och ÄNTLIGEN kommer han imorgon, men vet ej tiden än, riktigt drygt fraktiskt.

fick besked om igår att han kommer imorgon, men ej vilken tid och nu har jag skickat två sms och undrar över det, men har ej fått svar, han är ju så grymt seg min hovslagare, men det är det värt, för han är grymt bra. Han är bäst, om jag får säga det själv :P


Så imorgon ska det bli ordning och reda på sakerna igen.

så då får det inte bli mer vila för pojken, utan då ska vi sätta igång på allvar, då vi verkligen har kommit på varandra nu och känner varandra bra.

tog ett bra tag att komma på varandras knep, men så är det ibland mellan två individer, men när man väl har gjort det och funnit ett band mellan varandra, känns det så grymt JÄVLA BRA. =)


SÅ på fredag kommer ni få en uppdatering om ridningen och hur allt gått och IMORGON KOMMER det komma ett inlägg om hur skoningen gick.

 

ska även försöka få någon som kan ta lite foton på oss när vi rider, någon i stallet kanske har tid för det någon gång.


Länktar som attans tills vintern är borta, så Stellan, våran tränare kan komma och börja ha pass för oss igen =)
letar även efter ny eller en till tränare i dressyrern/allround tränare. Någon som kan rekomendera någon i trestads området (vänersborg, trollhättan) som åker ut till sina elever?


=)

Presentation


Välkomna till min blogg. Här kommer du kunna läsa om min ridning, mitt liv med och runt hästen. Kommer finnas inlägg om min gamla foderhäst Bella och om min nya foderhäst Otto.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards