Mitt Liv med Häst

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av My T - 21 augusti 2012 13:02

Idag blev det ett lugnt 50min runda ute, blandat underlag; grus, skog, äng/gärde/asfalt.

Lugn och sansad tills en början, sedan ville hon fjanta lite. men inget lönt med det.

så idag blev det en kort sträcka med trav och galopp, ca 1km. och resten skritt, ca 5km.

Ja, finns inte så mycket att säga om ritten förutom att den var lugn och skön, lagom varmt och lagom pigg och tittig häst.


imorgon blir det vila för hennes del.

och på torsdag blir det paddocken och ett dressyrpass, tänkte köra igenom LC programmet med henne då, se ifall det kanske kan funka alla rörelser, får bara ha undantag med den vänstra galoppen som går lite väl fort, men det kanske går att arbeta ner den till en normal galopp. Det återstår att se.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min blogg. Här kommer du kunna läsa om min ridning, mitt liv med och runt hästen. Kommer finnas inlägg om min gamla foderhäst Bella och om min nya foderhäst Otto.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards