Mitt Liv med Häst

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av My T - 6 januari 2013 10:51

fyyy vad det är tråkigt att inte ha häst hemma än.

tittar ut genom fönstret och ser hästarna stå runt höbalen och mumsa, letar efter min häst, men där finns det ingen som är min, utan bara stallägarnas hästar. =/

jag saknar och längtar efter "min" Otto.

Tiden går så sakta när man väntar.

nu ska jag bara få ett datum för hämtning och sedan är han "min", iallfall min foderhäst.

ska bli så grymt roligt att få sätta igång honom och få utvecklas lite själv också, och inte bara köra på utbildningshästar.


=)


Saknar även min Bellis, undrar så hur hon har det. tror varken hon har det bra eller dåligt (om han finns kvar hos dom vill säga).

har inte hört ett ljud från ägarna till henne heller, fast jag har ju visserligen inte hört av mig heller, men det är en annan sak.

usch idioter, blir så arg när jag tänker på deras bemötande när jag lämnade henne. inte ett ord, tittade inte över hästen eller något.

fyyyy faaan.

nee, nu ska jag sluta tänka på det och tänka på dom fina stunderna med min tös. =)


har nu fått tag på en transport som är extra bred, så det borde ju funka åt Otto tycker man =)

jag LÄNGTAR efter honom nu.

snart snart snart ska jag få hämta hem honom till mig.

<3 


Presentation


Välkomna till min blogg. Här kommer du kunna läsa om min ridning, mitt liv med och runt hästen. Kommer finnas inlägg om min gamla foderhäst Bella och om min nya foderhäst Otto.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards