Mitt Liv med Häst

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av My T - 12 juli 2013 06:59

Han har inte fått aktivera sig alls sedan vi longerade den 6/7, alltså idag en hel vecka sedan.
Men jag har haft så jävla ont i både rygg, ben och haft även lite foglossningar.
Har inte varit en dans på roser denna vecka.
Hade varit underbart att ha något som hjälper mig med honom och stallskötseln.
Men jag vill fixa det själv och gör det egentligen, han brukar ju iallfall gå 4dagar i veckan.
har bara blivit den sista tiden nu som han inte gjort det ordentligt, eller han har iallfall gått 3dagar tidigare, minst.
Men inte så konstigt att man är trött och seg när man jobbat över 3 av 4 dagar, att man har foglossningar, rygg smärtor osv. Är ju i vecka 30, alltså 10 veckor kvar till födsel, med andra ord har jag 2månader kvar drygt innan jag ska föda, så då är man rätt trött och sleten i kroppen.
men han ska aktiveras i helgen, är min tanke iallfall. får se ifall den funkar.

snart blir det avmaskning och bete för dom..

härligt.


Presentation


Välkomna till min blogg. Här kommer du kunna läsa om min ridning, mitt liv med och runt hästen. Kommer finnas inlägg om min gamla foderhäst Bella och om min nya foderhäst Otto.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards