Mitt Liv med Häst

Alla inlägg den 12 december 2012

Av My T - 12 december 2012 18:04

jag längtar något fruktansvärt mycket efter januari, då min na foderhäst kommer.

hur roligt som helt.

vi bestämde ägaren och jag att det är lika bäst att vänta till vägarna är mer stabila, då dom är extremt hala nu och det inte är roligt att ge sig ut på dom med häst som är lite "ovan" eller inte åkt transport på länge, så då är det lika bra och vänta.

jag har ju ingen jätte brodska med att få hem honom och dom har ingen för att bli av med honom.

vi båda har stallplatser som fortlöpper utan problem, så det känns riktigt bra att vi har bestämt oss här nu.

och det känns jätte bra mellan mig och ägaren också =)

vilket är underbart.

två unga kvinnor med samma värderingar, det kan la funka bra?! (jag och Ottos ägare alltså), eller rättare sagt, det kommer att funka bra, det är jag helt inställd på.


hade funkat utmärkt med bellas ägare också ifall dom brydde sig lite mer och inte bara skiter i sin häst.

IDIOTER säger jag bara, eller inte idioter, men jag blir så trött på sådant folk, lite intresse borde dom iallfall visa tycker man och ett besök är inte mycket begärt.

usch å tvi och blä.

neee, nu ska jag skriva om mer trevliga saker.

dagarna efter NYÅR 2013 kommer min nya foderhäst: DE SOTO / OTTO. =)


 

Presentation


Välkomna till min blogg. Här kommer du kunna läsa om min ridning, mitt liv med och runt hästen. Kommer finnas inlägg om min gamla foderhäst Bella och om min nya foderhäst Otto.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards